Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pokud jsi samostatná a zajištěná, tak mi větší prsa nevadí 3.

Skutečné příběhy ze seznamování online nejen v Česku potřetí - tentokrát o fenoménu zahraničních hledačů štěstí a bohatých chlapců ze zámoří. Nalijte si dvě deci...ne, raději panáka! Jdeme na to potřetí.    

"Mami, my už se na to nemůžeme dívat", řekly mi jednoho dne mé děti a do mobilu mi v mé nepřítomnosti nainstalovaly jakýsi cosi... Jmenovalo se to Tinder. Vytvořily mi profil s fotkami a začaly si psát se dvěma až moc sympatickými vousáči. Pokračovala jsem v konverzaci s jedním z nich a předali jsme si několik e mailů. Byly velmi osobně laděné, někdy trochu  vlezlé, citově zabarvené, psané podivnou angličtinou.

"Mami, to je divný, takhle by to rodilý Amík nikdy nenapsal", kroutil hlavou syn Tom a začal mít pochybnosti. "Napiš mu, ať ti dá odkaz na svůj profil na Facebooku nebo někde jinde."

"Ale on chtěl Whatsapp, takže když mi dal svůj telefon, je to v pohodě, ne?", ptala jsem se nepoznamenána taji moderních komunikačních záludností.

"Tak já mu prostě zavolám", řekl Tom a vytočil číslo. Na druhé straně se ozvalo stvoření, co mluvilo dost divně anglicky. "Tak to je zaručeně fejk. Neblázni. Slyšela jsi to? Prostě tam někde sedí banda Indů v malé ušmudlané místnosti a píšou si s Evropankama."

"Nééé, to je určitě on, vysněný John", neutuchala má naivní naděje na lásku. Dětem bylo jasno. Mně brzy taky. Napsala jsem milému Johnovi, že chci jakýkoli konkrétní údaj o něm, že mne to mrzí, ale syn Tom nemá důvěru. Od Johna přišla jednoduchá a výstižná odpověď.

                                                       F   U   C   K                     T   O   M    !!!                                                               

"Já jsem si s takovým psala měsíce. Už byl na cestě k nám. A co dělal ten tvůj John? ", zeptala se mne kamarádka Lenka.

"Nějakého lodního inženýra."

Ozval se hurónský smích. "Tak to je dobrý, ten můj taky! Dokonce jsme spolu měli i několikrát videohovor. Byl zrovna na pláži se svými dětmi."

"A byl to ten na fotce? Ten můj měl tak hezké fotky, že se mi nezdálo, že je na nich on, ale spíš nějaký herec", napůl smutně jsem popsala citový vývoj Evropanky natěšené na Amíka.

"No my si volali a psali. Pak se vydal na cestu do Evropy. Tak jsem se fakt dokonale nachystala, vymalovala byt, nová postel, nová hlava, nový řasy, nový všechno. Den před příjezdem mi volal, že mu na letišti ukradli mobil a doklady a že potřebuje zachránit. Prej mu mám dát číslo karty nebo poslat peníze. Tak jsem to ještě zvažovala a pak se mi to nezdálo a utla jsem to. Ale když on se mi tak líbil, sakra", zakončila popis vypracovanější verze IndoAmíka Lenka.

No nic, česká seznamka bude bezpečnější, myslela jsem si. Až mi na Štěstí napsal hezký mladý muž s výrazem kovboje. Poučena předešlou zkušeností jsem už byla opatrnější. 

Já: Můžu se na něco zeptat? V tomto anonymním prostoru nemám důvěru.

borman100: Ano, rád Ti odpovím, potkal jsem v životě spoustu slušných lidi, nemohu si stěžovat, těch neslušných bylo mnohem méně, stejně jako těch neutrálních.....Živím se obchody na burze, pracuji v Londýně, ale původem jsem Brňák a často se sem vracím.

Já: Můžeš komunikovat jinde? Třeba messenger? Ráda vím, s kým si píšu.

borman100: Nepoužívám tyto způsoby, je to nebezpečné. Nesmíme to mít ani nainstalované na mobilu.

Já:  Anonymně opravdu nechci komunikovat s nikým, chci vědět, s kým si píšu.

borman100: Tak emailem?

Já: Email není konkrétní. Na profilu, to je tvá fotka?

borman100: Ano je.
"Mami, zadej si  Google obrázky a dej tam jeho fotku." Ještě že máme ty děti. Udělala jsem to a otevřela se jasná odpověď. Fotka herce Ulricha Thomsena a její desítky verzí převážně na ruských a dalších seznamovacích serverech v celém světě. Poslala jsem odkaz bormanovi.

Já: Tak končíme hru? Vyměň si fotku, hloupé ženy na to nepřijdou, ale ty chytřejší ano.

borman100: Kdepak Maruško, kdepak, věř mi, že nepřijdou! :-) 

Evropanek chtiví hezouni z Ameriky a odjinud mají v současnosti už velmi vypracovaný způsob seznamování a pumpování peněz z osamocených žen, který se stále zdokonaluje.

K pochopení jeho fungování se stačí podívat na toto video, kde jde ovšem denně o miliony. Podařilo se hacknout kamery jedné arabské firmy. Funguje na podobném, ale mnohem drsnějším principu. Není třeba lichotivého několikatýdenního psaní. Na obrazovce vám vyskočí informace o zavirování vašeho počítače a odkaz na číslo "pomocníka z Microsoftu". Kdo ten pomocník je a jak se sám baví nad vaší naivitou, uvidíte na videu sami. O částkách, které za jeho pomoc dobrovolně ( je to přece člověk z Microsoftu) platíte, ani nemluvě.

https://www.youtube.com/watch?v=le71yVPh4uk

Tak skončila má sonda do světa seznamek. Přiznám se, byla i studijně laděna, protože jsem kdysi o založení "jiné a slušné" seznamky sama pod tíhou historek uvažovala. Tak alespoň věřím, že má zkušenost někoho pobaví a někomu třeba otevře oči. 

Příště o nezbedném italském š(t)ukatérovi, který se pobytem v Čechách zbláznil přímo v chrámu páně.

Za týden s úsměvem.

 

1. díl:  https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754191

2. díl:  https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754609

https://bernardi.blog.idnes.cz/

 

 

Autor: Renata Bernardi | pondělí 27.7.2020 13:22 | karma článku: 35,43 | přečteno: 2449x
  • Další články autora

Renata Bernardi

PRO TOHO, KDO UŽ SE NEMŮŽE DÍVAT NA TELEVIZI

Koho už nebaví dívat se na televizi, máme zábavnou TV pro sledování z Facebooku. Nenáléváme vám informace do hlavy bez zpětné vazby, ale společně komentujeme a komunikujeme.

15.4.2021 v 10:17 | Karma: 12,22 | Přečteno: 2413x | Média

Renata Bernardi

Tak je vyděsíme mrtvolama a budou se očkovat jako diví

Pořád jen 40 procent obyvatel se chce očkovat? Musíme přitlačit. Všechno zpřísníme a tlak na strach zvětšíme. Psa upravíme a už z něj nevylezeme. Však co, my máme platy jisté, oni ať si poradí. Plán zněl jasně, soudruzi.

9.1.2021 v 10:53 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1136x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

Místo covidu se u nás objevila čupakabra

Zatímco se na jaře zastavil svět a všechno se upřelo jediným směrem, v naší rajské zahradě u lesa se najednou objevila jednoho večera za oknem podivná bytost....vypadala úplně jako čupakabra

1.1.2021 v 13:33 | Karma: 23,23 | Přečteno: 666x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

V Brně ani jeden covid???!!!

Na hlavní brněnské poště s největším provozem ve městě můžete klidně zpívat, tancovat a sundat roušku. Tady se covidu nelíbí.

27.12.2020 v 10:41 | Karma: 32,07 | Přečteno: 2277x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

Babiš s Prymulou zatčeni v restauraci

"Stádo "zbytečných" je ve stavu paniky ovladatelné násobně lépe, než ve stavu relativně stabilního nízkoprahově stresového režimu, ve kterém se nám daří je udržovat za běžných okolností."

19.12.2020 v 10:22 | Karma: 26,86 | Přečteno: 2715x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
S neutuchající láskou k životu a situacím, které přináší, zírám na tento svět a zapisuji příběhy, které se staly mně nebo mým přátelům. Miluju život, radost a kreativitu. Po mnoha povoláních, která byla vždy mou láskou /historička umění, novinářka, reportérka, kojící matka, majitelka alternativního centra, stavitelka přírodního domu..../ jsem se odstěhovala do divočiny za Brnem, kde píšu tyto řádky za štěkotu lišek a vytí šakalů. Přátelím se s divokými zvířaty a nekonečně obdivuji přírodu a harmonii v ní. Ukazujeme cesty, jak stavět jednoduché přírodní domovy a šťastně žít v zahradách. 

Vydané e-booky:

"Pelíšky aneb Příběh domečku u lesa"  o cestě z města a stavbě přírodního domu/

"Příběh lišky z Pelíšků" je unikátní video-kniha příběhů zachráněné liščí rodiny a přátelství s divokými zvířaty

https://www.pelisky.org/shop .

Další budou "Vzpomínky na zlaté devadesátky". 

 

 

e mail: bernardi.renata@seznam.cz

 

Seznam rubrik