Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pokud jsi samostatná a zajištěná, tak mi větší prsa nevadí 2.

Skutečné příběhy ze seznamování online v Česku v druhém pokračování. Vzkazy českých gentlemanů jsou ve zcela nezměněné podobě pouze s jinými jmény. Tedy, nalijte si dvě deci...ne, raději panáka! Jdeme na to podruhé.

Ahoj, nelíbila by se ti taková romantická procházka, že by sis me sedla na ramena a já tě nesl kam bys chtěla? Leo 

Občas jsme se po přečtení vzkazu alespoň při té představě zasmála...ale většinou bylo lépe si nepředstavovat nic. 

"Proč se zrovna žena jako ty tak seznamuje? Vždyť je to psycho", ptal se mne kamarád."  Pracuji z domu, bydlím v divočině a v lese potkám akorát jelena nebo kance. Tak to musím aspoň zkusit, ne? Vytrvale jsem odpovídala a doufala. Můj psychický stav a naděje, že "konečně potkám lásku, aaach!"... se ale zmenšovaly. Čím dál tím hůř! 

Dobrý den přeji, tak tu máme novou Štírku a podle Vašich snů a světů bych Vás typoval na Elfku, ale to se dá zjistit. Za pár měsíců přijdete na to, že z této džungle tak rychle nezmizíte a určitě nebude mít toho koho požaduje, ale chybami se člověk učí. Pár hezounků, lovců, známých firem, si tu s Vámi pohraje a až některým prolítnete postelí, aby si udělali další zářez, tak malinko vystřízlivíte a další seznamovací inzeráty budou již skromnější a vděčnější za každého, kdo by se alespoň trochu tomu vysněnému muži přibližoval, nebo zůstanete sama. .... Žádný muž si nikdy nemůže pořídit komplikovanější ženu, než tu ve znamení Štíra....Tak třeba žena Štírka nikdy nevyplní kolonku postelový bůh, na rozdíl od jiných žen, ona to totiž považuje za samozřejmost. Přesto, že nemá ani ponětí o tom jak vypadá orgasmus přes srdeční čakru a vůbec neví, že orgasmus není záležitostí toho dole, ale mozku, tedy kvantové řídící jednotky, a dá se vyvolat i poklepáním na rameno, to už je ale pro hodně zasvěcené...Emanuel

Emanuelovy vzkazy nebraly konce, ještě že tu je tlačítko na blokování. Po kategorii "mudrci" jsou další početnou kategorií "rozverní dědečci". Pokud má žena u věku uvedeno číslo vyšší než 49, je zavalena vzkazy mužů v důchodu, kteří hledají "přátelský vztah". Zdravotní školu nemám a přátel mám hodně. Tak jsem do inzerátu připsala : hledám muže, který zůstal klukem a je mladý nejen tělem, ale i duší a myšlením. A hned mi přístál vzkaz.

Ahoj Renny je mi 65 jsem z okoli Brna, jsem tu asi mnesic.Jinak vše ostatni sedi.Pokecame?Nebo hledaš jen krasny doplněk s prazdnym srdcem. Ludva

Brzy jsem pochopila, že můj vycizelovaný text a popis v profilu jsou úplně k ničemu. Muž je lovec. Koukne na to, která žena je online, pak na fotku... a jde na věc. Texty nečte. Takže nejpočetnější skupinou jsou hledači co nejrychlejšího sexu. Jakéhokoli. Kdekoli. Odkudkoli.

Ahoj, mám takový nápad, který už mě delší dobu láká... Rád bych si vyzkoušel, jaké to je svléknout se do naha před webkamerou. Mohli bychom si třeba nejdřív jen tak zavolat, popovídat si a vidět se v civilu. Když se na to nebudeme cítit, může zůstat jen u toho povídání... Pokud by ale byly sympatie a chuť, mohli bychom zkusit i to ostatní. Lákalo by mě si to před tebou třeba i udělat. Mohla bys mít na povel můj výstřik. Nesměl bych se udělat, dokud bych k tomu od tebe nedostal pokyn. Nechtěla bys to se mnou zkusit? René

Nakonec se mé fungování na seznamce omezilo na blokování a v poslední fázi už jsem měla obavu vůbec profil otevřít. Až se konečně objevil příjemný sympaťák z Prahy a konečně příjemná konverzace. Když přišla řeč na naše povolání, poslala jsme mu odkaz na svůj web www.pelisky.org. Neozval se den, dva, tři, týden. Po týdnu mi zavolal a řekl: 

"Promiň, že jsem se neozýval. Ale měl jsem strach ten tvůj odkaz otevřít. Protože na seznamce jsou fakt šílené ženy. Bál jsem se, že mne zveš do nějakého pelíšku na nějaké orgie! "

Podruhé mi po informaci o mém povolání přišla tato krásná sms. 

 

Usmála jsme se a došlo mi : mám se zřejmě držet svého kopyta a hledat v jiných vodách! A to ještě není všechno. Příště o seznamování naposledy - na téma: "zahraniční hledači štěstí".

Za týden s úsměvem...

 

 

1. díl:  https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754191

3. díl:  https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754915

https://bernardi.blog.idnes.cz/

 

 

Autor: Renata Bernardi | pondělí 20.7.2020 9:50 | karma článku: 35,63 | přečteno: 2757x
  • Další články autora

Renata Bernardi

PRO TOHO, KDO UŽ SE NEMŮŽE DÍVAT NA TELEVIZI

Koho už nebaví dívat se na televizi, máme zábavnou TV pro sledování z Facebooku. Nenáléváme vám informace do hlavy bez zpětné vazby, ale společně komentujeme a komunikujeme.

15.4.2021 v 10:17 | Karma: 12,22 | Přečteno: 2413x | Média

Renata Bernardi

Tak je vyděsíme mrtvolama a budou se očkovat jako diví

Pořád jen 40 procent obyvatel se chce očkovat? Musíme přitlačit. Všechno zpřísníme a tlak na strach zvětšíme. Psa upravíme a už z něj nevylezeme. Však co, my máme platy jisté, oni ať si poradí. Plán zněl jasně, soudruzi.

9.1.2021 v 10:53 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1136x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

Místo covidu se u nás objevila čupakabra

Zatímco se na jaře zastavil svět a všechno se upřelo jediným směrem, v naší rajské zahradě u lesa se najednou objevila jednoho večera za oknem podivná bytost....vypadala úplně jako čupakabra

1.1.2021 v 13:33 | Karma: 23,23 | Přečteno: 666x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

V Brně ani jeden covid???!!!

Na hlavní brněnské poště s největším provozem ve městě můžete klidně zpívat, tancovat a sundat roušku. Tady se covidu nelíbí.

27.12.2020 v 10:41 | Karma: 32,07 | Přečteno: 2277x | Diskuse| Společnost

Renata Bernardi

Babiš s Prymulou zatčeni v restauraci

"Stádo "zbytečných" je ve stavu paniky ovladatelné násobně lépe, než ve stavu relativně stabilního nízkoprahově stresového režimu, ve kterém se nám daří je udržovat za běžných okolností."

19.12.2020 v 10:22 | Karma: 26,86 | Přečteno: 2715x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
S neutuchající láskou k životu a situacím, které přináší, zírám na tento svět a zapisuji příběhy, které se staly mně nebo mým přátelům. Miluju život, radost a kreativitu. Po mnoha povoláních, která byla vždy mou láskou /historička umění, novinářka, reportérka, kojící matka, majitelka alternativního centra, stavitelka přírodního domu..../ jsem se odstěhovala do divočiny za Brnem, kde píšu tyto řádky za štěkotu lišek a vytí šakalů. Přátelím se s divokými zvířaty a nekonečně obdivuji přírodu a harmonii v ní. Ukazujeme cesty, jak stavět jednoduché přírodní domovy a šťastně žít v zahradách. 

Vydané e-booky:

"Pelíšky aneb Příběh domečku u lesa"  o cestě z města a stavbě přírodního domu/

"Příběh lišky z Pelíšků" je unikátní video-kniha příběhů zachráněné liščí rodiny a přátelství s divokými zvířaty

https://www.pelisky.org/shop .

Další budou "Vzpomínky na zlaté devadesátky". 

 

 

e mail: bernardi.renata@seznam.cz

 

Seznam rubrik