Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Znám v Ostravě rodinu Bernardi, všichni jsou výborní hudebníci.

0 0
možnosti
Foto

Jsme rozeseti...vetve jsou hodne na Plzensku, nejvic na Vysocine, neco v Brne a pak sem tam asi po cele republice ...Prijemni byva i obmeneno na Bernard, Bernardyj, Bernardy... a hudbu tedy taky milujeme...a to hodne...je to druha laska po umeni vytvarnem

0 0
možnosti
ZS

Úžasná náhoda. Prostě to bylo předurčeno. R^

0 0
možnosti
Foto

Krasny pribeh s jeste krasnejsim koncme dikyR^V

0 0
možnosti
Foto

velice zajímavé, karma R^

0 0
možnosti

R^:-) Někdy se dějí věci mezi nebem a zemí.

Já jsem byl v roce 1978 na MS v hokeji v Praze. Sehnal jsem jen vstupenku na zápas našich s Kanadou ve finálové části. Rozhodovat se mělo v posledním zápase našich se "sbornou". Zkusil jsem štěstí a snažil se sehnat lístek i na tento zápas od překupníků před halou. A vyšlo to. Nějaký Slovák mi prodal vstupenku za celkem dobrou cenu. V pohodě jsem sledoval zápas a o přestávce jsem si jen tak z nudy vstupenku prohlížel a když jsem ji otočil, nevěřil jsem svým očím - na vstupence bylo tužkou napsáno M.Šťastný ! Málem na mne šly mrákoty - co to je za duchařinu? Za chvíli mi to ale došlo. Ta vstupenka byla tzv. "volňásek", které dostávají hokejisté pro své známé a mně se hrou osudu dostala do rukou jedna ze vstupenek slovenského hokejisty Mariána Šťastného. Ještě ji mám doma schovanou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásnýýýýý.....miluju tyto příběhy... mám jich plný šuplík...tedy hlavu...tak je konečně dávám dohromady...a pak věřte na náhody...hahaha:-P

1 0
možnosti
ES

Ano, pátrat ve svém rodokmenu je krásné dobrodružství.

1 0
možnosti
ND

Těším se na pokračování.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
S neutuchající láskou k životu a situacím, které přináší, zírám na tento svět a zapisuji příběhy, které se staly mně nebo mým přátelům. Miluju život, radost a kreativitu. Po mnoha povoláních, která byla vždy mou láskou /historička umění, novinářka, reportérka, kojící matka, majitelka alternativního centra, stavitelka přírodního domu..../ jsem se odstěhovala do divočiny za Brnem, kde píšu tyto řádky za štěkotu lišek a vytí šakalů. Přátelím se s divokými zvířaty a nekonečně obdivuji přírodu a harmonii v ní. Ukazujeme cesty, jak stavět jednoduché přírodní domovy a šťastně žít v zahradách. 

Vydané e-booky:

"Pelíšky aneb Příběh domečku u lesa"  o cestě z města a stavbě přírodního domu/

"Příběh lišky z Pelíšků" je unikátní video-kniha příběhů zachráněné liščí rodiny a přátelství s divokými zvířaty

https://www.pelisky.org/shop .

Další budou "Vzpomínky na zlaté devadesátky". 

 

 

e mail: bernardi.renata@seznam.cz

 

Seznam rubrik