Pokud jsi samostatná a zajištěná, tak mi větší prsa nevadí 1.

13. 07. 2020 8:14:20
Skutečné příběhy ze seznamování online v Česku. Neupravená realita bez příkras. Někoho vyděsí, někoho pobaví. Doufám, že to druhé převáží. Online svět je prostě svět nekonečný a pestrý.

"Pokud jsi samostatná a zajištěná, tak mi větší prsa nevadí." Tak zněl jeden z inzerátů české online seznamky, kam jsem se přes varování svého 17 letého syna po rozchodu po 5 letém vztahu uchýlila. Netušila jsem, co mne čeká. Při prvotním pohledu na fotografie mužů s tmavými brýlemi, fotky motorek, vytuněných aut, psů, vytuněných svalů a borců sedících nad pivem jsem pochopila, že je opravdu třeba hledat jehlu v kupce sena. Má zoufalá touha "potkat lásku...aaach" mi vydržela několik měsíců. Přepisovala jsem svůj seznamovací inzerát, jak to jen šlo, aby bylo jasné, že hledám intelektuálně zdatného, chytrého muže. To by snad mohlo odradit ty ostatní. Ejhle, všechno bylo jinak. Byla jsem zavalena neuvěřitelnými vzkazy, které mne začaly tak bavit, že z nich prostě musím napsat nějakou povídku či deník. Vzkazy českých gentlemanů jsou ve zcela nezměněné podobě pouze s jinými jmény a některé krácené. Tedy, nalijte si dvě deci...ne, raději panáka! Jdeme na to!


Ahojky, hledám partnerku, submisívní ženu, služku a děvečku v jednom pro vážný a lásky plný vztah. Přeji hezký den a budu se těšit na případnou odpověď. Měj slunce v duši a tady je Tvůj Pán. Jsem pořádnej chlap. Obojek, miska, důtky, roubík to je zlatá čtveřice. Tarzan

Když mi napsalo několik mužů se sado maso návrhy, pořád mi nebylo jasné proč. Pak mi kamarádka řekla, že na mé fotce nade mnou přece visí kovový černý lustr a ta orchidej na polici má nějakou opěru, která vypadá jako důtky ... ???

Adam hleda Evu. Krásný den přeji :) Dovoluji se osmělit a oslovit Vás - rád bych našel milé, byť nevšední přátelství sympatické ženy (nebo i fajn kamarádek) pro společné setkávání, při kterém bych mohl být snad milým společníkem - uvařit kávičku, připravit třeba svěží ovocnou mísu, zahrát si deskovku či žolíky.. a při tom všem smět být úplně jen tak "bez" (jen já).. rád takto kutím, zahradničím i uklízím, tedy smět i s něčím doma pomoci... snad i pohladit, namasírovat.. vše jen tak pro radost ze života, snad i trochu potěšení, nic jiného v tom není, více nyní nehledám.. Robinson.

Tak jsme se zasnila při představě, jak vytahuji žolíky na nahého svěžího mužíka s křovinořezem a sekačkou, který ke mně běží s mísou svěžího ovoce...to je asi sen mnoha žen, nebo ne? Nejčastější byly ale vzkazy velmi stručné, jednověté a jasné.

Ahoj nemáš zájem o kluka sportovní postavy s velkým M...? Přeji hezký den...Drak

Kromě malých či větších úchylek je druhou nejpočetnější skupinou ta, kde muži hledají prostě a jednoduše peníze a bydlení. Na dalším místě jsou staří mládenci nepolíbeni partnerstvím s ženou. Někteří možná nepolíbeni doslova.

Ahoj, je mi 44let, kdy muzu prijet? Mam silu i praci, ale jsem bez penez zustal, jsem u babicky v prerove, jinak bych mohl prijet k tobe. Jeník

Když už si s mužem napíše žena pár řádek a přece jen to vypadá nadějně, mnohé odhalí vzájemný hovor po telefonu. Ušetří se tak čas strávený na schůzkách, kde se již hrají známé hry na sympatie. Díky dobře vedenému rozhovoru třeba zjistíte, že muž, který by měl především pracovat a splácet závazky, tráví hodiny psaním na seznamkách a telefonováním.

Rozhovor po telefonu:"Kartářka mi řekla, že budu mít starší a bohatou ženu. Bohatou myslím vnitřně, samozřejmě. A to ty jsi."
Za dva dny : "Vyhlásil jsem osobní bankrot a budu ještě několik let splácet dluh...."


V jiném případě muž se zamlženou fotkou krátce po maturitě psal nejprve velmi romanticky, ale po pár vzkazech ho romantika přešla.

Tak poslouchej ty italko. Nerad se fotím. S poslední přítelkyní, která mne nazvala nadrženým dobytkem jsme měli sex 3x denně. Ráno 45 minut, odpoledne cca 30 minut a pak celý večer. Stojí mi pořád ten debil jeden. Je to prokletí řeknu ti. Můj děda se ženil v 80-ti letech. Mám se na co těšit !!! Reny, napíši ti poslední svůj postřeh. Poslední přítelkyně byla extrémně vzrušivá. Kam jsem se zakousl, tam to bylo. Ráno jsem napočítal 20 jejich orgasmů, odpoledne 15 a večer 25. Každý den.

A ještě jeden inzerát muže ze zahraničí.

Jsi tak trošku na odstavném parkovišti? Nabizim kvalitní servis pro Tebe i Tvůj podvozek. Jsem šikovný automechanik , ktery umí výborne naladit motor, a taky pořádně šlápnout na plyn až se půjdeme projet! Se mnou Ti nikdy nedojde šťáva. Karcinos

Svět je, jak je vidět, pestrý a ten online ještě pestřejší. Podotýkám, že má touha zvěčnit vzkazy českých gentlemanů není nijak negativně mířena a jakožto hýčkaná dcera italózního úžasného tatínka muže miluji. I nadále. A navždy.

A to ještě není všechno. Za týden úsměvem...

Pokračování:

2. díl: https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754609

3. díl: https://bernardi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754915

https://bernardi.blog.idnes.cz/

Autor: Renata Bernardi | pondělí 13.7.2020 8:14 | karma článku: 41.15 | přečteno: 4321x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.49 | Přečteno: 547 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 23 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1969

S neutuchající láskou k životu a situacím, které přináší, zírám na tento svět a zapisuji příběhy, které se staly mně nebo mým přátelům. Miluju život, radost a kreativitu. Po mnoha povoláních, která byla vždy mou láskou /historička umění, novinářka, reportérka, kojící matka, majitelka alternativního centra, stavitelka přírodního domu..../ jsem se odstěhovala do divočiny za Brnem, kde píšu tyto řádky za štěkotu lišek a vytí šakalů. Přátelím se s divokými zvířaty a nekonečně obdivuji přírodu a harmonii v ní. Ukazujeme cesty, jak stavět jednoduché přírodní domovy a šťastně žít v zahradách. 

Vydané e-booky:

"Pelíšky aneb Příběh domečku u lesa"  o cestě z města a stavbě přírodního domu/

"Příběh lišky z Pelíšků" je unikátní video-kniha příběhů zachráněné liščí rodiny a přátelství s divokými zvířaty

https://www.pelisky.org/shop .

Další budou "Vzpomínky na zlaté devadesátky". 

 

 

e mail: bernardi.renata@seznam.cz

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...